wtorek, 9 kwietnia 2019

Język słowacki w rok - część 2

Hej. Myślę, że zainteresuje was zdjęcie zgromadzonych przeze mnie materiałów do nauki:


Na powyższym zdjęciu widzicie dwutomowy Słownik Słowacko-Polski wydawnictwa Uniwersitas, pod redakcją Zofii Jurczak-Trojan.
Poniżej są trzy części podręcznika Kriżom-Krażom, kolejno dla poziomu A1, A2 i B1.

W październiku wyjeżdżam na Słowację, skąd przywiozę całą walizkę lektur, którymi będę się raczył przez najbliższy rok. Wówczas również opublikuję zdjęcie przywiezionych książek.

Dodatkowo założyłem już kanał na YouTube, który będę prowadził po słowacku. Na pierwszy film będzie trzeba jednak poczekać do późnej jesieni lub do zimy.



----------
Studio Muzyki i Języków Obcych Cytryna.net:
www.cytryna.net

4 komentarze:

  1. dlaczego nie ma żadnego update'a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była obsuwka, ale teraz już wszystko wraca do normy. Zaktualizowałem kalendarium i myślę, że od tej pory plan będzie realizowany bez przeszkód. Jestem bardzo zdeterminowany, żeby się tego słowackiego wyuczyć :)

      Usuń
  2. Gdzie kupiłeś podręcznik Krížom krážom? Czy wysyłkowo z księgarni słowackiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłkowo w Polskiej księgarni. Szukałem w googlach.

      Usuń